Příprava dat, Grafické soubory (data), Polepy vozidel, Výroba s instalací

Akceptovatelná Datová média

  • CD, DVD
  • E-mail - jednotlivě, nebo zabalené do ZIP/RAR, větší data lze zaslat přes úschovnu 
  • FTP - přístupové údaje zašleme na vyžádání

 

Akceptovatelné formáty souborů

  • kompozitní PDF
  • EPS
  • CDR
  • TIFF
  • JPEG

 

Barevnost

  • CMYK - jediný možný barevný prostor pro dodání dat
  • Konkrétní barevnost požadovaná zákazníkem – je nutné dodat barevný nátisk nebo cromalin
    Vždy je nutno dodat akceptovatelný barevný výjezd pro kontrolu barevnosti a správnosti obsahu. V případě jeho absence neneseme zodpovědnost za nevyhovující kvalitu výstupu.

 

Příprava grafického obsahu

  • V případě použití 2-bit písma nebo písma počeštěného programem Eurofonter převeďte všechny texty do křivek. Postscriptová písma a písma Type 1 vždy nahrát v samostatném adresáři s sebou. Jako pojistka však každopádně poslouží kompletní převod písem do křivek.
  • Soutisky musí být vždy bez přetisků.
  • Spad (nasílení motivu za ořezovou/výsekovou cestou) - 3mm u standardních motivů
  • Spad u motivů s tunely atd. až několik cm – doporučujeme konzultaci před přípravou grafiky
  • Pro bannery, display systémy a mobilní prezentační systémy, prosíme dodávat data bez ořezových a spadových značek, pouze čistý formát.

 

Příprava tvarového ořezu grafiky

Motiv by měl být nasílen o spad (cca 3mm). Ořezová cesta musí být uzavřená křivka např. tvořená ručně perem, s minimálním možným počtem bodů/uzlů (ne tedy křivka vytvořená rychlonástrojem či převodem bitmapy na vektor). Vše dodat ve formátu PDF a to takto:

 

  • 1. strana PDF – grafika bez ořezové cesty
  • 2. strana PDF – samostatná ořezová cesta
  • 3. Náhledové JPG grafika s ořezem

Nejideálnější pro kalkulaci a výrobu  je zaslat jeden kus samolepky (grafiky) + příslušenství a počet kusů!  Ne vždy jsou archy/počty nachystány dobře. 

Doporučené rozlišení

  • pro tisky využité v interiéru doporučujeme cca 150-1200 dpi (1:1)
  • pro tisky s využitím v exteriéru doporučujeme cca 100-600 dpi (1:1)
  • pro billboardy, velké reklamní plachty a megaboardy postačí cca 40 dpi

 

V případě nedodržení některého z výše uvedených bodů, které bude mít za následek vícepráce, které budou naúčtovány dle platných cen. Přepracování dat může také způsobit posunutí předem domluveného termínu zhotovení zakázky.

Polepy Vozidel,

V případě, že se jedná o polep větší části vozidla tištěnou grafikou (celopolep), doporučujeme přistavit vozidlo na dílnu den před polepem a nechat vozidlo stát  na dílně nejméně do druhého dne po polepu a to nejen za nepříznivého počasí a nízkých teplot. V případě, že budete spěchat a vozidlo si vyzvednete tentýž den, nebude na polep poskytnuta záruka.

Výroba s instalací,

Dodat fotodokumentaci místa montáže včetně okótování stávající plochy plus udání výšky montáže od země.  Upřesnit druh zdiva a omezení kotvení (zateplení a jeho tloušťka, plus prvky, které vystupují ze zdiva).